Bine ati venit pe pagina mea!...Pentru a vedea pagina oficiala,click mai sus pe "PAGINA MEA"

Descarca Adobe Photoshop CS6+activare

Binecunoscuta aplicaţie de editare foto Adobe Photoshop CS6 necesită resurse de sistem relativ mici. Într-o perioadă dominată de procesoare quad core, aplicaţia cere doar o unitate dual-core care să ruleze la o frecvenţă de 2 GHz. Memoria RAM minimă este de 1 GB, dar după cum bine ştim, pentru a folosi Photoshop în condiţii decente avem nevoie de 4 GB RAM.
Noutăţile pe care le aduce Photoshop CS6 sunt vizibile încă din start, prima schimbare majoră fiind interfaţa. Lucrul cu Layere a fost şi el îmbunătăţit, la fel şi funcţiile automate de editare şi cele de bază. Spre exemplu funcţia Content Aware, care înlătură automat watermark-ul dintr-o imagine.
Photoshop CS6 vă pune la dispoziţie şi unelte de editare video, ce-i drept la nivel de bază şi nu comparabile cu aplicaţii dedicate profesionale precum Final Cut.
Prima data mergeti pe site-ul Adobe pentru a descarca versiunea de proba(trial) de aici .
Dupa ce ati terminat cu descarcatul...(atentie,la instalare bifati optiunea trial),mergeti si descarcati
crack-ul amtib dll de aici apoi click dreapta copy amtib dll-.intrati in My computer-C-Program Files-Adobe-Adobe Photoshop CS6 si prin metoda Copy and Replace(click dreapta),introduceti amtib dll
in folderul Photoshop.Atentie faceti aceasta operatiune inainte sa deschideti Photoshopul pentru prima data
(faceti operatiunea exact dupa ce ati terminat de instalat Photoshopul).Cam asta-i tot,
pentru intrebari lasati un mesaj mai jos si nu uitati sa dati un like!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Salut! e de ajutor articolul tau dar am o problema imi cere sa creez un Adobe id adica din ce inteleg eu un ''registration'' pe siteul lor...si nu mi se pare o idee buna defapt nu prea ma pricep la chestii de genul si nu as vrea complicatii tu cum ai procedat? ai id pe Adobe? si daca da nu te pot gasii dupa acel id niste oameni cu ochelari de soare imbracati in negru cu tricouri negre pe care scrie adobe? :) lasand gluma de o parte spune mi te rog cum ai procedat tu registrationu

Trimiteți un comentariu

Recent Posts

 

BogdanBirzu.photography by www.BogdanBirzu.com

;
Blogger Gadgets